ده ویژگی تالار عروسی لوکس


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نوعروس و آدرس noarous1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 141
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 4
:: بازدید ماه : 19
:: بازدید سال : 58
:: بازدید کلی : 2634

RSS

Powered By
loxblog.Com

نوعروس

ده ویژگی تالار عروسی لوکس
شنبه 9 دی 1396 ساعت 9:4 | بازدید : 27 | نوشته ‌شده به دست نوعروس | ( نظرات )

نکات زیادی در مورد تشریفات عروسی , تالار عروسی، باغ عروسی با قیمت مناسب ، تزئینات و نوع دکور وجود دارد. در زیر به تفصیل 10 مورد از این خصوصیات تالار عروسی لوکس بیان شده است.

 

 

1- تزئینات سقف با استفاده از پارچه.

تاثیر پارچه در تزئین سقف شگفت آور است. در حالت رسمی از پارچه های سفید استفاده می شود، اما اگر به دنبال زیبایی بیشتر هستید پیشنهاد میکنیم از رنگ های روشن مثل زرد لیمویی استفاده کنید. برای افزایش جذابیت سالن می توانید پارچه های روی میز را نیز با پارچه سقف ست کنید.

 

2- استفاده از صندلی مجلل به همراه کوسن های زیبا

اگر فضای زیادی در سالن وجود دارد بهتر است از صندلی های مجلل برای عروس و داماد استفاده کنید و نیز کوسن های زیبایی برای جذابیت بیشتر بر روی آن قرار دهید. بهتر است رنگ کوسن ها روشن باشد و از پارچه های مرغوب درست شوند.

 

3- تابلویی برای قرار دادن کارت دعوت تهیه کنید

به جای استفاده از میز های قدیمی که کارت دعوت بر روی آن قرار می گیرد از تابلوهای زیبایی برای قرار دادن کارت دعوت استفاده کنید. این تابلو ها را در نزدیکی ورودی تالار قرار دهید. با استفاده از این تابلو ها مهمانان می توانند به راحتی جای خود را پیدا کنند و نیز این تابلو ها به زیبایی سالن شما می افزایند.

 

4- استفاده از گل های آویز بر روی سقف.

از گل ها فقط بر روی میز استفاده نکنید. آویز کردن دسته گل ها کمی بالاتر از میز مهمانان به ایجاد فضای رمانتیک تر و زیباتر کمک می کند

 

5- بر روی میز لامپ هایی با رنگ های زیبا قرار دهید.

با استفاده از لامپ های مختلف اقدام به نور پردازی بر روی هر میز کنید. میتوانید در اطراف گل هایی که بر روی میز قرار می دهید لامپ های کوچک قرار دهید. اینکار به زیبا تر شدن فضا کمک می کند.

 

6- از لوازم غذا خوری زیبا استفاده کنید.

استفاده از قاشق، چاقو و چنگال های زیبا و براق به زیبایی تالار و میز می افزاید و باعث می شود مهمانان حسی خوبی نسبت به فضا پیدا کنند.

7- از ست لیوان های رنگی یک دست استفاده کنید.

به جای اینکه بودجه خود را صرف خرید لیوان هایی تکراری سفید رنگ کنید بهتر است چندین دست لیوان های رنگی بخرید و به انتخاب عروس و داماد آنها را بر روی میز بچینید. لیوان های رنگی باعث افزایش جذابیت میز می شوند. مطمئن باشید از اینکار ضرر نخواهید کرد.

 

8- از شمع و گل بر روی میز استفاده کنید. 

اگر به دنبال تزئین میز به صورت مدرن هستید بهتر است از این الگو استفاده کنید. به جای استفاده از دسته گل های بزرگ که فضای زیادی می گیرند می توانید از گل های کوچک و یکدست به همراه شمع های بلند استفاده کنید. استفاده از شمع به خودی خود حس آرامش به همراه خواهد داشت. زمانی که زوج به بالای سن می روند و نور خاموش می شود شمع ها فضای بسیار رمانتیک و احساسی را ایجاد می کنند.

 

9- مکان هایی برای عکس گرفتن ایجاد کنید. 

در داخل سالن یا باغ عروسی مکان هایی ایجاد کنید که عروس و داماد و مهمانان بتوانند با هم و یا به صورت تکی عکس بگیرند. می توان از رنگ ها و نیز حالت های مختلف که بیانگر کارهایی متفاوت هستند استفاده کرد. این مکان ها جنبه فان سالن شما را افزایش می دهند و باعث سرگرمی مهمانان می شود.

 

10- استفاده از شماره میز های منحصر به فرد

اگر می خواهید  جشنی خاص داشته باشید تمام میز ها را شماره گذاری نمایید و از قبل جای تمام میهمانان را مشخص کنید و روی هر میز به گونه ای آنرا قرار دهید که همواره مهمانان آن را ببینند بهتر است از دستمال، چراغ، پرچم جشن و یا دسته گل های مخصوص روی میز ها استفاده کنید.

 

از آنجایی که هرچیزی بورس خود را دارد به همین دلیل از شما دعوت می کنیم تا لیستی از بهترین های باغ تالار در گرمدره با ما همراه باشید

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: